Dagens bild - 090408 - 090414

Nu har det gått sådär länge igen. Jag fattar inte hur jag gör. Syrran har varit nere över påsk och det har blivit mycket mys och mycket påskgotter.

090414 - Syrener
Idag roade jag mig i trädgården. Så här långt har våra syrener kommit. Ser ni blomknopparna?




090413 - Geeks
Igår var jag,
Kate och Lindascrapträff i Gislöv och på kvällen så kickade Vincent skiten ur Nille på Ishockey. Coolt när man bara är fem år mot världens gamer. :)




090412 - Hundbus
Vi var hos svärisarna och fick smakig påskmat. Vincent hade saknat Bonzo och busade massa med honom i trädgården.




090411 - Påskafton
Vi intog en traditionell och mycket mysig påsklunch hemma hos mina föräldrar.




090410 - Grillat hos oss
Vi grillade massa god mat hemma hos oss. Guldas och Paula var där. Till efterrätt hade jag gjort pyttesmå hallonfromage i belgiska mörka chokladformar. Supergott med en sån liten smakbit.




090409 - Josefin
På torsdagen så var vi bjudna till Humlebacken för att fira allra sötaste Josefin. Födelsedagsgrisen:




090408 - Efterlängtad
Min söta lillasyster kom ner på påskbesök med massa mys. Vi hade alla längtat efter henne, särskilt Ella tror jag.



 

Kommentarer
Postat av: Viveka på Humlebacken

SÅ härligt, tänk när du känner syrendoften också:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback