Kalas idag!

Idag har vi haft kalas för Andréas som fyllde 35 för två veckor sedan. Det blev ju lite försenat pg av en segdragen influensa som 3/4 av familjen råkade ut för.

Vi hade ett härligt kalas med massa god mat. Tyvärr glömde jag fota den goda maten men vi bjöd på kycklingfiléspett inlindade i bacon, en varm potatissallad, små smördegspiroger med fetaost och spenat i, småpajer med fetaost och spenat (som jag gjorde på det som blev över från pirogerna), västerbottenostpajer och en sås på pesto och crème fraiche. Allt blev superlyckat och det verkade som om gästerna gillade maten.

Det var så kul att ha så mycket folk (21 pers) i huset och det kändes inte alls trångt. Innan har det ju varit så trångt när vi haft gäster så detta har vi verkligen längtat efter.

Gäster som myllrar vid bardisken och all maten.
image518

Sett nerifrån
image519

Niklas och Keath
image520

Josefin och Ella
image521

Vivi, Jojo, Ella och Micke
image524

Kaffe och tårta. Detta kom jag iaf ihåg att fota.
image522

Den smarriga marängtårtan
image523

Kommentarer
Postat av: Viveka

hahahahahahahaha, har du sett Andy på näst sista bilden....??:)

Postat av: K8an

hahaha "finn en andy" :D

Maten var underbart god!

2008-03-03 @ 15:23:52
URL: http://imingarderob.blogg.se
Postat av: Susanne H

Den tårtan verkar jättesmarrig. Jag tror jag lånar det receptet när vi ska ha 1-årskalas på söndag. ;o)

2008-03-03 @ 18:32:53
URL: http://snuffehar.blogspot.com/
Postat av: Evelina

Yikes! Magnus fyller 35 på tisdag så jag smet in här för att sno receptet på tårtan, men jisses, så där mycket folk hoppas jag inte att det kommer till oss! :D

(åh vad fint hus ni verkar ha!)

2008-03-14 @ 16:48:55
URL: http://wih.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback