DTpaket från Scrapaddicted

Kommer ni ihåg det härliga paketet med papper från American Crafts nya seria Spring & Summer som jag fick av Jane på Scrapaddicted för ett tag sen?

Så här såg det ut:

image540

Och här är vad jag har skapat med det:

Först en lite galen LO. När jag såg det gröna pappret så bara visste jag att jag skulle kladda med svart dabber på det. Jag har dragit den längs kanterna och stämplat med den med småbubblig bubbelplast.
image541

Det här fotot på min systerdotter älskar jag. Hon är så grym på att komma på coola vinklar att fota ur. Jag scrappar ofta hennes foton.
image542

Den här layouten började (och nästan slutade) som en 12x12, men den blev för tom. Då kom Linda med den grymma idén att skära av den till en A4 layout istället. Den blev såå mycket bättre så.
image543

En LO om en härlig sommargrillning hos farmor och farfar:
image546

Den sista layouten lät jag vara riktigt enkel. Jag tycker att fotot är så fint, och ville inte stjäla för mycket fokus från det. Tog det för nån vecka sen nere på stranden när ljuset var helt underbart.
image544



Blir du sugen? Skynda dig då, för de går åt snabbt! HÄR hittar du dem!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hoppas du får en bra måndag!

Postat av: Marina

det verkar så himla kul med scarpbooking!

2008-03-10 @ 11:58:47
URL: http://hennes.blogg.se
Postat av: Designa din blogg - För dig som vill designa om din blogg

Jag har inte förstått fenomenet scrapbooking än.. men det faller väl på plats hos mig med en vacker dag..=)

2008-03-10 @ 12:01:06
URL: http://www.designadinblogg.se
Postat av: Maddiie

Åh, jag önskar att jag också kunde sånt där!
Så himla fint du har gjort :) Och bilden på din systerdotter var verkligen cool, satt och kollade på den i flera minuter för att försöka se hur hon tog bilden, haha. Ha en bra dag!

2008-03-10 @ 12:04:12
URL: http://maddiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback