Invigt scraprummet

Igår kväll kom allra sötaste Linda hit och vi invigde mitt härliga scraprum! Det gick alldeles utmärkt att sitta och scrappa där. Men jag insåg att jag måste fila lite på var jag har vilka saker i min hylla. Det var inte alldeles logiskt var jag lagt allting. Men jag gissar att det kommer efterhand.

image448


Hela FEM layouter hann jag med att scrappa igår, men jag kan inte visa en enda för de är för olika uppdrag, på Scraputmaningen och Veckans Skiss.

När jag kom hem igår så hade jag fått mitt sista DT-paket för Stämpelgården. Jag kan inte fatta att jag redan varit DT-medlem där ett helt år. Det har varit en rolig tid, med utmanande paket. Men nu är det dags att hitta en annan butik att vara DT för. Några förslag?

Mitt senaste Stämpelgårdenpaket ska jag försöka ta mig an i helgen.

Kommentarer
Postat av: Linda

Kan tänka mig att det inte ska bli några problem för dig att bli dt-medlem i någon annan butik! Jag vet iallafall att papp o scrap (heter den så?) söker nya medlemmar. Själv vågar jag inte ens tänka på att söka :/
Du har en så himla skön stil *diggar*
Du rockar!

Postat av: Tettiz

Men hallå där!!

Nu vill vi ju se bilder på ditt nya scraprum - inte kan du hålla oss på halster så här?! ;)

*kram påre*

2008-01-06 @ 22:30:04
URL: http://tettiz.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback