Vinnaren i skisstävlingen

Nu är det dags att presentera vinnaren i min och Lindas skisstävling som vi annonserade för ett tag sen. Vi fick in 7 härliga bidrag, och det var inte lätt att välja. Men ett bidrag stod ut lite mer än de andra tyckte vi.

Grattis Joggemia!!

image497

Så här tyckte vi:

En underbar layout med vackra foton, papper och dekorationer som verkligen harmonierar med fotona. En jättefin tolkning av vår skiss.

Skicka din adress till Linda i ett mail (mail [at] lindah.se) så dimper det snart ner två ark med thickers in din brevlåda :)

Om ni vill se de andra bidragen så kan ni kika i Lindas blogg.

Kommentarer
Postat av: helene ~ kamelägare

Här kommer en alla hjärtans dag-hälsning, från en av dina anonyma (jag lämnar (nästan) aldrig kommentar) läsare.

Jag gillar din blogg med alla trevliga tips och idéer. Kollar in med jämna mellanrum.


/helene

Postat av: Mia

Tjoho, vad jag blir glad!! Tack!

Kram!

2008-02-15 @ 12:23:32
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback