Tävlingar på Brunkullan!

Just nu pågår en massa roliga tävlingar på Brunkullan. Jag har scrappat till den första deltävlingen och en bonustävling.

Första deltävlingen skulle man inspireras av en höstig bild och en låttext. Jag valde att ta med låttexten på min layout.



Den ser lite konstig ut i färgerna, den är inte så grön i verkligheten.

Den andra layouten jag har scrappat var till en bonustävling, där man skulle scrappa en layout av den som skrivit inlägget före.

Jag liftade lillanna och så här blev min:


Kommentarer
Postat av: Nina

Åh, så FINA!! Vilket underbart fotografi på den översta.. ♥

Postat av: Mia

Så himla läckra!! Översta så finstämd och nedersta så färgsprakande!



Kram!

2008-09-01 @ 17:47:45
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback