Scrapeventet!

Vilken underbar, fantastisk och sjukt inspirerande helg! Jag hade sett fram emot ScrapEventet jättelänge och hade riktigt höga förväntningar. Jag trodde nästan att jag skulle bli besviken, för så brukar det ju vara när man har höga förväntningar. Men jag blev glatt överraskad och riktigt, riktigt nöjd! Det var värt varenda spänn.


Helgen var fullproppad med bra kurser, jag hade riktigt svårt att välja den som jag hade uppskattat minst när det var dags för utvärdering. Alla kursledare var så positiva, inspirerande och grymt förberedda. Det var på det hela taget ett grymt väl planerat och genomfört event. Alla tider stämde och alla fanns på rätt plats hela tiden.


Kurserna var superinspirerande och man fick verkligen jobba på för att hinna med, men det var riktigt kul! Paketen vi fick till varje kurs var väl tilltagna och kändes lyxiga.


Som ni kanske förstått så är jag galet nöjd, det enda jag skulle vilja var att man hade ännu mer tid och ännu fler dagar.


Jag hann inte med att prata med alla jag skulle vilja ha pratat med. Men jag hann prata med många och det var så kul!


Tusen tack alla ni som var med och fixade!


Och är det nån som har bilder får ni gärna dela med er, för jag tog inte en endaste bild på hela helgen!


Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Visst var allt toppen också så nöjd och full av inspiration. Ska alldeles strax kolla allt igen... Somande av någon anledning väldigt tidigt igår kväll. Vi hade ju dessutom några timmar att köra innan vi var hemma.
Såg dej i vimlet men det var som sagt fullt upp. Vi ses väl nästa år? För jag ska försöka åka igen det gav mersmak.
Kram Aase

Postat av: Lina T

tack söta du för alla de snälla orden! o tack själv för en kanonhelg!
kram
Lina

2008-04-28 @ 18:56:19
URL: http://ltannerfalk.blogg.se
Postat av: Mia

Fy sjutton vad avundsjuk jag blir när jag läser om eventet! Låter som rena himmelriket! Lunch vid lagunen är supersnygg!

Kram!

2008-04-28 @ 19:46:52
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Maria

Tack snälla du för de värmande orden, och tack själv för att du kom, utan er deltagare var det ju inte värt någonting.

Maria

2008-04-28 @ 21:04:19
URL: http://copyrightmaria.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback