Massa nytt!

Idag på Scraputmaningen så har vi fått en utmaning av en läsare. Så här löd utmaningen:

* Scrappa en lo i strl 12" x 6"
* Använd färgerna: Vitt, turkos, lime & lila
* Minst 20 brads
* Egengjord overlay (datorn el förhand)
* Freestyla så mycket du kan
* Titel = Handskriven med ex akrylfärg

Så här blev min tolkning. Några 20 brads fick jag inte dit. Men 12 lyckades jag klämma dit.
image260

Och igår skulle vi scrappa vårt boende och så här ser mitt bidrag ut där. Det kanske inte ser ut som en byggstart men det är det faktiskt. Vi började med att riva ner allt tegel på den vägg mot vilken utbyggnaden kommer. :)
image261

Vi hade skissvecka och till en skiss gjorde jag den här:
image262

Och till en annan skiss den här:
image263

Och till en tredje skiss:
image264

Och innan dess testade vi det nya formatet, som jag lyckats bli riktigt kär i. :)
image265

Och så scrappade vi med varandras gamla spill, jag gjorde två layouter medspill från Fiffi:
image267

image268

Och en LO med spill från Anna K:
image266

Kommentarer
Postat av: Sosofofie

Oh My God det var inte några (alla lika fantastiska för den delen) lo:er du hade lagt ut!!!

Postat av: Fialia

Tack! :)
Jag har varit dålig på att uppdatera så jag kände att jag fick bättra mig lite.
Men då har jag ändå massvis med layouter som jag inte ens fotat.

2007-09-20 @ 18:36:23
URL: http://scrappa.blogg.se
Postat av: Zarah

OJ vad mycket - ursnyggt som vanligt!
Favoriten blev den med alla cirklar och engelska ord - aj löv itt!

2007-09-20 @ 18:48:35
URL: http://zarischka.blogspot.com
Postat av: Fia

Guuuud vad mycket fint!!! Jag gillar verkligen din stil!

2007-09-21 @ 14:44:03
URL: http://fialoppansblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback