Fotoskrivare?

Jag har länge gått och tänkt på att jag skulle skaffa mig en fotoskrivare att ha när jag scrappar. Det verkar så smidigt att alltid bara kunna skriva ut just det fotot som man vill scrappa i precis den storlek man vill. Men finns det nån fotoskrivare som är riktigt bra? Som skriver ut schyssta bilder som verkligen håller.

Vad har ni andra scrappare för något? För jag vet att många av er skriver ut själv. Hur blir kvaliteten? Och hur känsliga blir bilderna?

Och ännu viktigare, vad har ni för papper? Jag vill ha matta bilder, för annars sätter jag tusen fingeravtryck på dem när jag flyttar runt och runt.

Finns det en bra skrivare till en bra peng med bra kvalitet på bilderna och matta papper? För isf vill jag ha en sån. :)

Kan ni hjälpa mig?

Kommentarer
Postat av: pappa breiler

fotoskrivare? det har jag inte hört om, låter dyrt ;)

2007-11-16 @ 22:03:34
Postat av: Erica

Vi har en EPSON STYLUS CX3200. Haft den i flera år så det har säkerligen kommit ut nya förbättrade varianter. Så länge man ställer in skrivaren och använder papper som rekomenderas till just den skrivaren så blir bilderna bra! (använd ALDRIG färgpatroner som är Kopia!! Det misstaget gjorde jag med förra skrivaren...)

Erica

Postat av: Lotta

Jag använder en HP Photosmart 8250.
Är supernöjd med de foton jag skrivit ut.
Jag har däremot inte provat matt papper.

Lycka till i jakten!
Kram

2007-11-17 @ 15:53:37
URL: http://scraptokig.blogspot.com
Postat av: Emma

Jag har nyss köpt en Canon Pixma MP600 och jag är supernöjd!! Den kostade ca 1400:-

2007-11-17 @ 18:00:35
URL: http://pysslare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback