PMS i helgen!!

I fredags åkte jag tåg upp till Stockholm för att gå på PMS (PysselMaratonStockholm). Det var såå underbart kul. jag var där förra året med och det var fantastiskt kul att se så mycket alla hade utvecklats. Kvaliteten på det som gjordes under helgen var fantastiskt mycket bättre än förra året. Jag själv har ju utvecklats supermassor. Särskilt med tanke på att det var förra året som jag gjorde min första layout på just PMS. Det har ju blivit en del sen dess...

Det var en helg full av aktiviteter och tävlingar och underbara människor! Jag hade fantastiskt kul och ville inte alls åka hem. Nästa år måste vi stanna en dag längre. Kristi Himmelsfärdshelgen kanske?

Jag hann med att scrappa 5 layouter under helgen. Här är de:

Först en LO som jag vann första pris med. Det var en snabbscraptävling. Man skulle scrappa en LO som matchade de kläderna man hade på sig på max en timme. Jag hade precis samma kläder på mig som jag har på fotot och blingiga örhängen precis som blingbradsen i blommorna. Jag vann ett helt underbart papperspaket från en av de nya serierna från Basic Grey.

image137

Sen var det en tävling där man skulle scrappa på temat "mannen i mitt liv". inte svårt att gissa motivet på min LO? Jaa, just det, mannen såklart. Vann andra pris med den. :)

image138

Sen var där en tävling med ett underbart cropkit från Helena på Scraphuset. Alla skulle göra nånting med samma papper. Karin vann tävlingen med sitt underbara minialbum. Helt rätt val för det var kick ass bra alltså. Men jag vann ett hederspris med min LO på Josefin. Papperna passade henne utmärkt och jag stansade ut hennes namn i Abigail grand och satte på svart glitterlim så att det skulle matcha bokstavsstickersen. Blev faktiskt helt underbart bra.

image139

Sen hann jag med ett bidrag i Craft Robo tävlingen med. Den vann Petra vilket jag tycker var helt underbart!!! Hennes reaktion var guld värd.

image140

Och till sist en LO som jag gjorde till en skissutmaning.

image141

Jag ska fixa lite med foton från PMS också sen. Men här var iaf det jag hann med att skapa.

Kommentarer
Postat av: Zarah

Du är bäst. Hur har du lyckats bli så bäst på så kort tid? Skrämmande...! Men jag avgudar dig ändå. *nicka*
:D

Postat av: Annelie Maddock

Otroligt fina layouter!

Halsning fran Nya Zeeland

2007-05-03 @ 11:20:01
URL: http://annelie.blogg.se/scrapping/
Postat av: Hattifnatt

Helt fantastiska LOs! Den om Josefin såg jag ju live och den om nånting är kickass-snygg! Heja du, du är så grym!

Och pssst, du är utmanad i min blogg :-)

Kram!
Fnattan

2007-05-03 @ 20:31:26
URL: http://papperspyssel.blogspot.com
Postat av: silwerstar

WOW vilka snygga och roliga layouter!! :-D

2007-05-04 @ 08:10:47
URL: http://silwerstar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback