Mini-crop på Scrapaddicted.

Igår var det National Scrapbooking Day i USA och det valde Scrapaddicted att fira med att ha en liten mini-crop. Fast jag vet inte om jag vill kalla den mini faktiskt, det var massor med härliga utmaningar. Jag är ju som alltid en sucker för utmaningar och tävlingar så jag var ju på direkt. Ett bidrag gjorde jag redan på fredag kvällen innan Andréas kom hem. Sen hann jag med ett par till på lördagen fast jag hade gäster och allt. :) Här kommer det som jag skapat under cropen.

Först var det en skissutmaning. Skissen såg ut så här:
image150

Och min tolkning ser ut så här:
image149

Det var också en färgutmaning som gick ut på att inspireras av den här bilden:
image151

Min tolkning av den blev så här:
image152

Sen var där en utmaning där man bara fick använda svart och vitt. Så här såg bidraget ut som jag skickade in till den:
image153

Jag hann till och med göra kortutmaningen, jag som inte brukar gilla att göra kort. Men det var en rolig utmaning, man fick bara använda clearstamps och inga rubberstamps och jag behövde ändå ett grattiskort till Andréas faster som fyller femtio nästa vecka. Så jag gjorde det här:
image154

Till sist gjorde jag produktutmaningen. Då skulle man göra en layout eller ett kort som skulle innehålla följande:

tyg
tråd
metall
2 olika cardstock
2 olika mönstrade papper
fluid chalk
penna
chipboard

Man fick inte använda nånting annat. Så här blev min tolkning:
image155

Jag läste på Scrapaddicteds blogg att de hade fått in nånstans mellan 110 och 120 bidrag! Fantastiskt vad folk kan skapa på kort tid! Det ska bli grymt kul att se alla bidrag.

Kommentarer
Postat av: Meritxell

GUUDDD!! Vad produktiv du var fast du hade sjuka barn och resbort man! ;) Superfina! Älskar den till färgutmaningen! Vad "bra" att inte alla dina var med på deras sida, började bli lite orolig att de inte hade fått mina!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback