Födelsedagsgrill här hemma!

Jag hade ju redan fått massa föllsepresenter men jag tyckte ändå att jag skulle bjuda på en liten middag. Vivi och Micke skulle inte komma ner den här helgen så det blev mina och Andréas föräldrar som kom på middag igår. Vi hade supermysigt och grillade i trädgården. Här kommer några bilder från dagen:

Vi flyttade ut bordet i gräset för att fånga den sista kvällssolen
image157

Vincent satt vid ett eget bord. Ella satt mest i mitt eller Andys knä eftersom hon fortfarande inte är riktigt frisk.
image159

Sigge tog sin tillflykt högt uppe eftersom svärisarnas labbe Bonzo och var med. Men han var ganska nöjd med det ändå.
image158

Min söta svärmor
image160

Min söta svärfar:
image161

Kommentarer
Postat av: Vivi

Så mysigt det ser ut, synd att vi missade det ju!

2007-05-06 @ 08:30:00
Postat av: Morfen

Tjingeling! Har tittat runt lite på dina layouter och jisses så underbara layouter du gör och vilka foton!!!! Helt fantastiskt!!!
Kramis

Postat av: Morfen

... och grattis i efterskott!!!

2007-05-08 @ 20:48:05
URL: http://morfen.blogg.se
Postat av: Lotta

Grattis i efterskott!
Vilka härliga foton du lagt in - gillade verkligen "fotoremsan"!

Och vilka underbara LOs du gjort på sistone - WOW!!!
Jag är grymt imponerad!

Grattis även till vinsten med ditt kort, jag såg det på ScrapAddicted...

Kram, Lotta

2007-05-09 @ 22:42:42
URL: http://tvillingmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback