Lyckotjut!

Zarah och Fnattis på mitt kära forum pyssel.net har startat en ny rolig utmaning. Att lista tre saker som man är glad över - varje dag. Detta är något som jag blev så sjukt glad för att läsa idag. Jag har länge retat mig på alla som bara klagar och klagar hela tiden. Visst har vi alla saker som kanske är mindre bra, och som vi mår dåligt av, men samtidigt har vi sååå mycket att vara glada för också. Som vi borde ta till nytta och glädjas över. Jag ska försöka skriva denna lista varje dag. Det kanske kommer bli en del upprepningar, men det betyder ju bara att jag gläds över dem.

Här kommer min lista för idag.

1. Zarah och Fnattis som jag är så sjukt glad att jag kan kalla mina vänner. Puss på er underbara.

2. En av mina layouter har blivit vald på Swescrapbloggen idag. Jag har blivit vald på flera ställen nu och vunnit lite tävlingar och det är sååå kul. Så detta blev en liten skrytpunkt men det är saker som jag är sååå glad för just nu. Nu fattas bara en designteamsplats nånstans men det ska jag fixa innan året är slut.

3. Jag är så glad för mina föräldrar som ALLTID hjälper till och hämtar och lämnar ungar och ställer upp med middag och sånt när jag bara inte orkar. En stor puss till dem!

Här hittar ni lyckotjutsbloggen!

Kommentarer
Postat av: Vivi

Hoppan, jag klickade på din länk och sedan råkade jag kommentera där i stället för här.. hehe
skulle ju skriva:
så kuuuuuuuuuuuuuuul!! Grattis!

2007-03-21 @ 21:16:42
Postat av: Zarah

Du är så söt, rar, förtjusande och förbaskat talangfull att jag borde bita dig...! ;)
Men jag avgudar dig, så det får vara.
GRATTIS, smulan - jag är glad för din skull!!

Postat av: Hattifnatt

Stort grattis till publiceringen, heja du - du är bäst! Jag är stolt över att ha dig som vän med - förutom att du är bäst är du fantastisk med! :-D Ser att du tyckt som vi angående den sjunkande stämningen, men nu vänder vi trenden, eller hur?

Kramkram!
Maria

2007-03-21 @ 21:24:30
URL: http://papperspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback