Glad midsommar på er!

image210
Så var det midsommar igen! Det kan man nästan räkna ut när man kikar ut och ser att regnet bara ööööööser ner. Varför kan det bara inte vara fint väder och sol nån midsommar för. Vi ska åka till Ludvigsborg och fira midsommar hemma hos goda vänner. Vi blir sex famlijer med barn. Hur ska alla vi kunna vara inne? Vi hade egentligen tänkt sova över men nu tar vi nog och kör hem istället. Nåja, det blir nog kul ändå.

Idag har vi färgutmaning på
Scraputmaningen, man ska använda färgerna orange, rosa och turkos tillsammans. Jag tog mig an utmaningen och det här blev resultatet. En LO på Ella från barnens treårsdag.

image211

I onsdags fick jag ett härligt DTpaket från Stämpelgården, men underbara sommarpapper som ska komma upp i shoppen nästa vecka. Jag har redan hunnit med att scrappa fyra layouter och fler ska det bli. Men ni får inte se dem ännu för de får komma upp på Stämpelgården först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback