Massor av nya layouter!

Oj vad det var länge sedan jag postade nya bilder här på bloggen... Men jag skyller på att jag har haft fullt upp med att scrappa. Det har hänt en hel massa sen jag visade bilder sist. Förra lördagen vad jag på pysselträff hos Millan på Stämpelgården. Det var supermysigt och jag hann med tre layouter.

Först en från Navagio med vraket på
Vraket

Och sen en med mina favoritkillar; min som Vincent och min systerson Max.
Vi delar lika

Tro det eller ej, men det blev faktiskt en med mig på också. Det är inte vanligt att jag har fastnat på bild, eftersom jag oftast står bakom kameran.  Men de få bilder jag har på mig ska jag scrappa. Ungarna kommer ju undra hur deras mamma såg ut annars. :)
Semester

Efter pysselträffen stack jag och Linda hem till henne och såg schlagerfestivalen (vilket skräp!) och sen scrappade vi lite till. Jag lyckades pilla ihop två layouter till.

En från Tsilivi
Tsilivi

Och sen en på ungarna i poolen. Där spenderade de mestadelen av tiden i Grekland.
Lata dagar i poolen

I onsdags åkte jag hem till Karin i Lund och pysslade lite. Vi hade supermysigt och Karin gjorde jättegod pizza. Mmm jag kommer definitivt tillbaka! Jag hann med två layouter och två kort. Men korten kan jag inte visa ännu... Mottagarna kan ju kika här och det hade ju varit synd.

Första layouten jag gjorde är på mina syrror. Jag blev riktigt nöjd med den här, det blev såå härliga färger.
Systrar

Och sen blev det en på ungarna med sina dagliga glassar i grekland.
Minst en glass om dagen

I torsdags var det dags för pyssel igen! Den här gången kom Karin och Linda till mig och scrappade. Vi hade supermysigt! Här är mina alster:

En från flygplatsen när vi skulle åka
på väg

Och så en med en av mina favoritbilder från resan. Ungarna hand i hand på stranden i bara blöjan.
Älskade ungar

Sen har jag gjort lite mer som jag inte visat.

Ett försättsblad till Greklandsalbumet, det saknar datum och lite sånt.
Framsida

Och så en på mannen
Andreas

Och en till på vraket i Navagio
Navagio

Puuuh, hoppas att ni orkade titta på alla. :)

Kommentarer
Postat av: Zarah

*dyrkar hejvilt*
Det ena mästerverket efter det andra. Du är FANTASTISK!

Postat av: Fialila

Tack vännen!! :) *glad*

2007-02-10 @ 10:06:26
URL: http://scrappa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback