Hyllning till Helene!

För ett tag sen frågade Silwerstar mig om jag ville vara med och göra en julklappsblogg till WebmosterHelene. Självklart ville jag det. Ända sen jag började scrappa har Helene varit min absoluta favorit och hennes layouter och skisser inspirerar mig alltid. Dessutom verkar hon vara en toppentjej!

Så vi skulle antingen scrappa efter en av hennes många härliga skisser från hennes skissblogg eller lifta nån av hennes snygga layouter. Jag valde att lifta en av hennes layouter.

Jag valde att lifta den här layouten:
image418

Och så här ser min lift ut:
image419

Om ni vill se alla layouter som de andra tjejerna gjort till Helene så kan ni titta i Hyllningsbloggen!


Kommentarer
Postat av: Camilla E

Jag verkligen ÄÄÄÄLSKAR din liftning!! God Jul till dig och din familj!
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback