Vilken underbar Elsie-vecka vi har haft på Scraputmaningen

Den här veckan har vi haft Elsie Flannagan vecka på Scraputmaningen, med massor av härliga utmaningar, liftar och idag kulminerade veckan med en jättehäftig skiss som Elsie ritat speciellt till oss! Visst är det häftigt!

Här är skissen som hon ritat till oss:

image118

Och här är min tolkning av skissen:

image119

Under veckan som gått har vi i design teamet dessutom liftat varsin av Elsies layouter.

Den här valde jag att lifta:

image120

Och här är min tolkning:

image121

I tisdags hade vi som vanligt Scrapjacked och då jackade vi en jättehärlig layout som Maraij gjort och här är min tolkning på den:

image122

Sen har jag även scrappat lite annat men det kan jag inte visa ännu. ;)

Kommentarer
Postat av: Karin

Kul att se en heeeelt annan Fiastil! Snyggt blir det också :-)

Postat av: Zarah

Du = bäst!

2007-04-17 @ 08:37:48
URL: http://zarischka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback