Idag ska jag på mara!!!

Eftersom det är skärtorsdag idag så jobbar jag bara halvdag! Det ska jag fira genom att sticka till Trelleborg och gå lite på stan innan jag ska på mara på rum och ram. Kanske kan man hitta några nya kläder. Jag har ju inte shoppat kläder på år och dar... Blir ju mest scrapsaker som jag shoppar av nån anledning. :)

Idag ligger den här layouten på
Scraputmaningen. Temat var att scrappa sig själv. När jag hittade det här pappret i mina samlingar var titeln klar. Ibland känns det bra att scrappa positivt om sig själv. Annars blir det ju mest barnen, barnen och barnen. :)

image117


Idag är jag glad för:

1. Att jag ska på scrapmara på Rum och Ram, det var sjukt länge sen.
2. Att min älskling kommer hem! Har saknat honom mer än på länge den här gången. Man tycker ju att man borde vänja sig vid att han är borta, men det verkar bara blir värre.
3. Att vi lyckats fixa så att lillsyrran kan komma ner till oss i påsk! Underbart!


Kommentarer
Postat av: anna wintour VECKOMAGASINET

snyggt vem är på bilden?

Postat av: Andréas Breiler

Du är en stjärna på att vara min snygga fru oxå :D

2007-04-05 @ 22:07:00
Postat av: Zarah

Helt underbar, hjärtat! Snygg, sann och väldigt härlig att se - fler LOs om dig - tycker jag! :D

2007-04-06 @ 20:44:56
URL: http://zarischka.blogspot.com
Postat av: Mette

Vilken jättefin LO!
Så fin i färgerna och temat var ju jättekul!

Kram
Mette

2007-04-11 @ 20:29:26
URL: http://mettka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback